Spolupráce s firmou DAKACOM začala na přelomu října a listopadu 2024. Z poptávek paní Sándorové bylo zřejmé, že má od umělé inteligence jasná očekávání, která se nám podařilo naplnit.
Na začátku jsme řešili dvě oblasti faktur – pravidelné měsíční faktury a jednorázové vytěžení a export dokladů do účetního programu POHODA. Doposud v DAKACOM přepisovali doklady ručně, což jim zabíralo zbytečně mnoho času.
Po prvotní telefonické domluvě jsme si sjednali schůzku, na které jsme detailně prošli funkce Alice a zhodnotili vhodnost řešení. Klient měl jasnou vizi, jak bychom mohli pomoct se zpracováním faktur – jednání díky tomu probíhala velmi rychle a implementace začala během jednoho týdne.
Od podpisu smlouvy k implementaci
S DAKACOM jsme domluvili formality kolem objednávky a počátečního nastavení aplikace Alice. Do 7 dnů od podpisu smlouvy měli v DAKACOM funkční aplikaci napojenou na účetní program POHODA ve verzi SQL. To byl ale pouze začátek, protože největší tlak v rámci celého projektu byl na automatické účtování – zejména našeptávání hodnot číselníků.
Pro zpracování vyšších stovek dokladů je tato funkce nezbytná, protože účetním urychluje výběr číselníků předkontace a členění DPH. Díky tomu mají prostor pro řešení doplňujících úkolů týkající se důležitější agendy a nesoustředí se pouze na přepisování daňových dokladů.
Po více než půl roce úspěšné spolupráce Alice funguje bez větších problémů a zádrhelů. V rámci pravidelné péče o naše uživatele aktuálně řešíme možnosti nastavení automatického doplňování data odpočtu. To vše k velké spokojenosti paní Sándorové a zbytku účetního týmu.