MenuVyzkoušet zdarma
Menu hamburger

Případová studie:
DAKACOM

O automatizaci vytěžování přijatých faktur jsme uvažovali delší dobu. V okamžiku, kdy vznikla potřeba jednorázového zpracování většího objemu dat, jsme provedli průzkum dostupných řešení na trhu. Po sérii rozhovorů a testování vybraných aplikací jsme se rozhodli pro nasazení systému Alice.

Řešení aplikace na vytěžování dokladů Alice nám výrazně urychlilo zpracování dokladů při zachování nízké chybovosti a plné kontroly nad procesem.

Co na Alice oceňujeme nejvíce?

  • • Rychlou a bezproblémovou implementaci
  • • Pružnou technickou podporu
  • • Výhodný poměr cena/výkon
  • • Automatickou kontrolu dat z veřejných registrů

 

Ing. Jana Sándorová, Ekonomka

Intro img

Alice efektivně podporuje naši každodenní účetní agendu

Pozitivně hodnotíme i také automatizované zpracování příloh z fakturačního e-mailu, našeptávač často používaných hodnot a schopnost systému učit se z předchozích vytěžování dokladů.

Alice se u nás ve firmě stala spolehlivým nástrojem, který efektivně podporuje každodenní agendu zpracování přijatých dokladů. Díky jeho nasazení jsme dosáhli výrazné úspory času i vyšší kvality dat, což přináší konkrétní přínosy pro účetní tým i celkové řízení firmy.

img 2

Efektivní export faktur do Pohody pro DACAKOM krok za krokem

Spolupráce s firmou DAKACOM začala na přelomu října a listopadu 2024. Z poptávek paní Sándorové bylo zřejmé, že má od umělé inteligence jasná očekávání, která se nám podařilo naplnit. 

Na začátku jsme řešili dvě oblasti faktur – pravidelné měsíční faktury a jednorázové vytěžení a export dokladů do účetního programu POHODA. Doposud v DAKACOM přepisovali doklady ručně, což jim zabíralo zbytečně mnoho času.

Po prvotní telefonické domluvě jsme si sjednali schůzku, na které jsme detailně prošli funkce Alice a zhodnotili vhodnost řešení. Klient měl jasnou vizi, jak bychom mohli pomoct se zpracováním faktur – jednání díky tomu probíhala velmi rychle a implementace začala během jednoho týdne.

Od podpisu smlouvy k implementaci

S DAKACOM jsme domluvili formality kolem objednávky a počátečního nastavení aplikace Alice. Do 7 dnů od podpisu smlouvy měli v DAKACOM funkční aplikaci napojenou na účetní program POHODA ve verzi SQL. To byl ale pouze začátek, protože největší tlak v rámci celého projektu byl na automatické účtování – zejména našeptávání hodnot číselníků. 

Pro zpracování vyšších stovek dokladů je tato funkce nezbytná, protože účetním urychluje výběr číselníků předkontace a členění DPH. Díky tomu mají prostor pro řešení doplňujících úkolů týkající se důležitější agendy a nesoustředí se pouze na přepisování daňových dokladů. 

Po více než půl roce úspěšné spolupráce Alice funguje bez větších problémů a zádrhelů. V rámci pravidelné péče o naše uživatele aktuálně řešíme možnosti nastavení automatického doplňování data odpočtu. To vše k velké spokojenosti paní Sándorové a zbytku účetního týmu.

Závěrem?

Pro českou firmu DAKACOM jsme se stali parťákem a pomocníkem při jejich každodenních operacích. Zajímá vás možnost zapojení Alice i do vaší firmy? Napište nám a začněte s exportem faktur do Pohody během pár dnů.

Proč si jako účetní vybrat Alice? Těchto 10 důvodů vás přesvědčí 

Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.  

Číst více