MenuVyzkoušet zdarma
Menu hamburger

Česká mobilní aplikace na vytěžování daňových dokladů

Alice je vaše parťačka pro vytěžování daňových dokladů. Kromě uživatelsky příjemné webové aplikace, jako jedni z prvních v České republice, představujeme tuto funkci i v rámci moderní mobilní aplikace. Dobrou zprávou na tom je, že její využití je pro všechny naše klienty zcela zdarma. Přístupové údaje jsou stejné jak ve webové, tak i mobilní aplikaci a vy jednoduše můžete spravovat své dokumenty na jednom místě z jakéhokoliv zařízení.

Intro img
img 2

Benefit pro vás i vaše klienty...

Jednoduchou mobilní aplikaci Alice ocení účetní kanceláře, jejich klienti i OSVČ. Eliminuje totiž nutnost faktury a účtenky skenovat či nahrávat do počítače, vše můžete jednoduše vyřešit jedním stisknutím vašeho foťáku. Doklad se následně přepíše a jeho vytěžená podoba se zobrazí jak v mobilní, tak i webové aplikaci, kdy jedním kliknutím je možné odeslání do účetního programu.

1️⃣ Otevřete si aplikaci Alice a telefonem vyfotíte fakturu nebo účtenku.

2️⃣ Doklad se vytěží a připraví ke kontrole účetní.

3️⃣ Jedním kliknutím lze všechny vytěžené informace odeslat do libovolného účetního programu.

👉 Šetří čas, peníze a snižuje riziko špatného přepsání nebo ztráty dokladu.

Jak využít aplikaci v praxi?

Možností využití mobilní aplikace Alice v rámci vašich účetních procesů je hned několik. Díky pokročilé administraci účetních jednotek a uživatelů si můžete nastavit, který uživatel bude mít přístup do které účetní jednotky. To je vhodné například v situaci, kdy jako účetní kancelář umožníte přímo vašim klientům nahrávání daňových dokladů z mobilního telefonu. Dochází k výrazné úspoře času, protože již není nutné pravidelné fyzické předávání dokumentů. Navíc využití aplikace Alice posiluje přesnost vytěžení / přepisu a umožňuje archivaci, a to včetně časového razítka a „košilek.“

Dalším praktickým příkladem využití mobilní aplikace je situace, kdy účetní kancelář využívá telefon ke zpracování faktur a účtenek svých klientů. To umožňuje rychlou digitalizaci dokumentů a automatické zpracování za pomoci umělé inteligence. Aplikace také zajišťuje, že všechny dokumenty jsou po schválení dostupné k dalšímu zpracování v účetním systému, což zvyšuje efektivitu a minimalizuje riziko ztráty dokumentů.

 

Nejčastěji účetní zajímá...

Adv icon1

Ano, mobilní a webová aplikace jsou propojeny a umožňují kontrolu a správu dokladů z obou platforem.

Adv icon1

Ano, dokument stačí vyfotit, potvrdit a o vše ostatní se už postará Alice.

Adv icon1

Ano, ovládání mobilní aplikace je opravdu snadné a využívat ji může každý.

Mobilní aplikace rozšiřuje možnosti, jak daňové doklady nahrát k vytěžení. Mimo nahrání do webové aplikace, odeslání na předem určený email a scanování, nyní můžete začít využívat i svůj chytrý telefon.

Ke stažení

K dispozici na Android i iOS

Download from app store
Download form google play

Proč si jako účetní vybrat Alice? Těchto 10 důvodů vás přesvědčí 

Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.  

Číst více
§