MenuVyzkoušet zdarma
Menu hamburger

Vytěžování účtenek

Vytěžování účtenek pomocí umělé inteligence je moderní způsob, jak ušetřit čas a peníze při zpracování daňových dokladů. Už neztrácejte nekonečné hodiny ručním přepisováním údajů. Máme pro vás řešení v podobě české aplikace Alice, která tuto opakující se práci udělá za vás. S 98% přesností přepíše všechny potřebné údaje z účtenek, a vy se tak můžete soustředit na důležitější úkoly, než je pouhé „datlování“ dat.

 

Nahrání účtenek je možné několika praktickými způsoby, takže je jen na vás, jaké procesy pro jejich přípravu k zaúčtování preferujete. Práci zjednodušujeme účetním kancelářím i firmám po celém Česku už od roku 2012.

Intro img

Vytěžování účtenek může využít každý

Adv icon1

Účetní kanceláře

Adv icon1

Firmy

Adv icon1

Podnikatelé a OSVČ

Řešíte ve své firmě stovky nebo tisíce daňových dokladů, které každý měsíc musíte přepsat do vašeho účetního programu? Usnadněte si práci a začněte využívat českou aplikaci Alice.

img 2

Poradíme si i s vašimi doklady

Rozlučte se s hromadami papírových účtenek, které se vám pravidelně hromadí na stole. Modernizujte a digitalizujte procesy jejich zaúčtování pomocí naší intuitivní aplikace Alice. Mimo účtenek vám také pomůžeme se zpracováním faktur a dalších dokumentů, které potřebujete bezchybně přepsat do vašeho účetního programu. To vše přesně, spolehlivě a během několika málo vteřin.

TIP: Alice si poradí i se zmačkanými nebo mírně poškozenými účtenkami.

A co je vytěžování účtenek?

Vytěžování účtenek je moderní proces, který využívá technologie umělé inteligence k automatickému extrahování dat z papírových či digitálních účtenek. Tento postup výrazně zjednodušuje a urychluje zpracování daňových dokladů, což šetří čas a eliminuje chyby spojené s ručním přepisováním údajů.

Pomocí webové nebo mobilní aplikace Alice mohou účetní snadno a rychle získávat potřebná data z různých typů účtenek, faktur a dalších dokumentů, a následně je jedním kliknutím exportovat do svého účetního softwaru. Vytěžování účtenek tedy představuje efektivní řešení pro moderní účetní praxi, které zvyšuje produktivitu a přesnost účetních procesů.

Proč chtít Alice ve své kanceláři?

Aplikace Alice se specializuje na vytěžování dat z daňových dokladů, což s sebou přináší celou řadu výhod, které mohou výrazně usnadnit práci účetních. Naším cílem není nahradit jejich pozici "robotem", ale umožnit jim díky automatizaci věnovat více času aktivitám, které vyžadují lidský zásah.

Snížení chybovosti ikona

Snížení chybovosti

Umělá inteligence a kontrolní mechanismy nám umožňují snížit chybovost na minimum. Naše vytěžování dosahuje úspěšnosti až 98 %, což zaručuje vysokou přesnost zpracování dat. Navíc provádíme ověřování dat v ARESu a využíváme další validační procesy, abychom zajistili maximální spolehlivost.
Zrychlení práce ikona

Zrychlení práce

Díky aplikaci Alice účetním odpadá rutinní přepisování dat z faktur a účtenek, stejně jako čas potřebný na jejich získání, zpracování a archivování. To vede k výraznému zefektivnění přípravy účetnictví a snížení časových nároků na realizaci účetnictví jako celku.
Archivace ikona

Archivace

Všechny dokumenty nahrané do aplikace Alice se automaticky archivují. Díky této funkci máte kdykoli a odkudkoli přístup ke svým dokumentům. Navíc, díky časovému razítku a "košilkám", je jejich použití snadné a přehledné i v rámci kontrol a auditů.
Zvýšení bezpečnosti ikona

Zvýšení bezpečnosti

Ke zpracování vašich daňových dokladů využíváme zabezpečené servery společnosti Microsoft Azure. To zajišťuje mnohem vyšší úroveň bezpečnosti než fyzická archivace dokladů přímo v účetní kanceláři. Ochrana vašich dat je pro nás prioritou.
Modernizace procesů ikona

Modernizace procesů

Faktury a účtenky si s klienty nebo kolegy už nemusíte předávat osobně. Můžete jim snadno přidělit přístup za účelem nahrávání dokladů. Lze je posílat na email, nahrát do webové aplikace, vyfotit mobilní aplikací nebo naskenovat.
Dostupnost kdekoliv ikona

Dostupnost kdekoliv

Aplikaci Alice můžete využívat online bez nutnosti jakéhokoliv instalace do počítače přímo v rámci webové aplikace. Kromě toho můžete začít využívat naši moderní mobilní aplikaci, která je dostupná pro téměř všechny mobilní telefony.

💻 Webová aplikace

Účtenky, které jsou určeny k vytěžení, je možné jednoduše nahrát skrze webovou aplikaci Alice. Tu můžete využívat na jakémkoliv zařízení, které má přístup na internet.

📱 Mobilní aplikace

"Cvak" a máte hotovo. Takto jednoduché to je, stačí se přihlásit a danou účtenku vyfotit. Doklad se začne vytěžovat a propíše se také do webového rozhraní.

📧 Zasláním na email

Pokud jste zvyklí účtenky od klientů nebo kolegů získávat na email, není nic jednoduššího, než v tom pokračovat. Všechny doklady, které přistanou na vámi zvoleném emailu automaticky začneme zpracovávat a vytěžovat.

📠 Naskenování

Preferujete skenování účtenek? Žádný problém, stačí je klidně hromadně naskenovat a Alice už se následně postará o jejich rozdělení a samostatné vytěžení.

Podívejte se na intuitivní webové rozhraní aplikace Alice

Zakládáme se na jednoduchost a snadném používání, které zvládne opravdu každý. Podívejte se sami.

Proč si jako účetní vybrat Alice? Těchto 10 důvodů vás přesvědčí 

Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.  

Číst více
§