MenuVyzkoušet zdarma
Menu hamburger

Kolik stojí aplikace Alice?

Virtuální kolegyni Alice si může dovolit skoro každá účetní kancelář i firma, která měsíčně zpracovává stovky nebo tisíce účetních dokladů a chce se rozloučit s každodenním ručním přepisováním informací z daňových dokumentů. Jednoduchost zastáváme nejen v používání, ale i v našem ceníku. Můžete si vybrat z předem definovaných tarifů podle počtu vytěžených dokladů. Vše ostatní už máte v ceně! Nepřiplácíte si za účetní jednotky, uživatele ani za využívání mobilní aplikace.

About image

Profík s cenou stážisty

Zdarma

do 25 vytěžených dokladů měsíčně

  • 0,- za uživatele i účetní jednotku
  • 0,- export do (xml, ISDOC, csv,…)
  • 0,- za neomezené uložiště
  • 0,- za archivaci dokladů
Aktivovat

Podporujeme malé podnikatele!
Víme, že začátky bývají velmi těžké, a proto jsme se vás rozhodli podpořit tímto tarifem zdarma. Využívat ho můžete na testování i vytěžování až 25 daňových dokladů měsíčně.

  • ✓ mobilní i webová aplikace
  • ✓ vytěžování faktur i účtenek
  • ✓ vytěžování ve čtyřech jazycích
  • ✓ schvalovací workflow
  • ✓ účetní jednotky
  • ✓ ruční stahování vytěžených dat (xml, ISDOC, csv)
  • × automatické napojení na účetní systém

Zdarma (do 25 faktur)

Start

3.000,-

do 600 vytěžených dokladů měsíčně

  • 5,- za každý další
  • 0,- za uživatele i účetní jednotku
  • 0,- export do (xml, ISDOC, csv,…)
  • 0,- za neomezené uložiště
  • 0,- za archivaci dokladů
Poptat tarif

Nastartujte svůj business!
Potřebujete každý měsíc zpracovat až 600 daňových dokladů? V tom případě je tarif „start“ přímo pro vás. Rozlučte se s ručním přepisováním dokumentů.

  • ✓ mobilní i webová aplikace
  • ✓ schvalovací workflow
  • ✓ vytěžování faktur i účtenek
  • ✓ vytěžování ve čtyřech jazycích
  • ✓ schvalovací workflow
  • ✓ účetní jednotky
  • ✓ možnost integrace na účetní systém

Start (do 600 faktur)

Business

6.000,-

do 1.500 vytěžených dokladů měsíčně

  • 4,- za každý další
  • 0,- za uživatele i účetní jednotku
  • 0,- export do (xml, ISDOC, csv,…)
  • 0,- za neomezené uložiště
  • 0,- za archivaci dokladů
Poptat tarif

Parťák vašich faktur a účtenek
Potřebujete každý měsíc zpracovat až 1.500 faktur a účtenek? Využijte tarif „Business“ za výhodných podmínek.

  • ✓ mobilní i webová aplikace
  • ✓ schvalovací workflow
  • ✓ vytěžování faktur i účtenek
  • ✓ vytěžování ve čtyřech jazycích
  • ✓ schvalovací workflow
  • ✓ účetní jednotky
  • ✓ ruční stahování vytěžených dat (xml, ISDOC, csv)
  • ✓ možnost integrace na účetní systém
  • ✓ technická podpora

Business (do 1.500 faktur)

Premium

individuálně

od 3.000 vytěžených dokladů měsíčně

  • 0,- za uživatele i účetní jednotku
  • 0,- export do (xml, ISDOC, csv,…)
  • 0,- za neomezené uložiště
  • 0,- za archivaci dokladů
Poptat tarif

Neomezené možnosti.
Nenechte se omezovat a vytěžujte kolik jen bude potřeba dokladů. Balíček vám rádi připravíme na míru vašich potřeb.

  • ✓ mobilní i webová aplikace
  • ✓ schvalovací workflow
  • ✓ vytěžování faktur i účtenek
  • ✓ vytěžování ve čtyřech jazycích
  • ✓ schvalovací workflow
  • ✓ účetní jednotky
  • ✓ ruční stahování vytěžených dat (xml, ISDOC, csv)
  • ✓ možnost integrace na účetní systém
  • ✓ technická podpora

Premium (od 3.000 faktur)

Integrace na účetní systémy

Integrace Alice do vašeho účetního programu znamená tvorbu můstku – propojení, který umožní automatické odesílání dat (tedy vytěžených informací z faktur, účtenek i objednávek) z aplikace Alice do vámi vybraného účetního systému. V seznamu můžete nalézt nejčastěji prováděné integrace i s jednorázovou cenou. U ostatních programů je nutné individuální nacenění. Neváhejte nás kontaktovat

propojení si provedu sám (vyžaduje technické znalosti) ?

jednorázově
od 10 000 Kč

POHODA connector - bez naší součinnosti
3 000 Kč

jednorázově
od 15 000 Kč

jednorázově
od 15 000 Kč

jednorázově
od 3 000 Kč

jednorázově
od 3 000 Kč

jednorázově
od 10 000 Kč

jednorázově
od 15 000 Kč

jednorázově
od 10 000 Kč

MRP connector - bez naší součinnosti
3 000 Kč

jednorázově
od 20 000 Kč

jednorázově
od 10 000 Kč

DUEL connector - bez naší součinnosti
3 000 Kč

jednorázově
od 3 000 Kč

individuálně

Pokud rozumíte integraci či máte vlastní tým IT specialistů, je možné ušetřit na propojení Alice s vybraným účetním systémem. Connector je veřejně dostupný, takže si jej můžete sami nainstalovat.

Potřebujete integraci na váš účetní systém? Kontaktujte nás.

Jak lze ušetřit na zpracování faktur? Zkuste vytěžování pomocí umělé inteligence!

Digitální éra zasáhla i oblast účetnictví a je důležité, aby účetní držely krok s konkurencí a moderními technologiemi. Využití umělé inteligence v účetnictví snižuje administrativní zátěž a šetří čas i peníze. Proces vytěžování účetních dat je snadný a rychlý. Uživatel nahraje dokumenty prostřednictvím e-mailu, skeneru, webové nebo mobilní aplikace do Alice. Ta během několika okamžiků vytěží všechny potřebné informace a zobrazí je v interaktivním prostředí.

Z čeho se skládá cena Alice?

Cena za vytěžování faktur a účtenek s aplikací Alice se odvíjí od počtu zpracovaných dokladů za měsíc. Na základě tohoto počtu vám doporučíme vhodný tarif. Kromě toho je na začátku nutné jednorázově zaplatit za napojení na váš účetní systém. Cena za napojení se liší podle náročnosti propojení a podle toho, zda využijete naši nápovědu a nastavení si provedete sami, nebo necháte celé propojení na nás. Nebojte, měsíčně už vám pak za export a import faktur nebudeme nic účtovat. Rádi vám vše podrobně vysvětlíme na schůzce, neváhejte nás kontaktovat.

Podívejte se na intuitivní webové rozhraní aplikace Alice

Jste zvědaví, jak to v naší aplikaci Alice vypadá? Podívejte se na náhled, nebo si ji rovnou bezplatně vyzkoušejte.

Jaké hlavní benefity vám Alice nabízí?

Efektivní vedení účetnictví s Alice přispívá k výrazné úspoře finančních prostředků a zrychlení pracovních úkolů. Alice dokáže získat informace z účetních dokladů s přesností až 98 %, čímž eliminuje chybovost. Díky jednoduché online aplikaci můžete vytěžovat doklady kdykoliv bez nutnosti jakékoliv instalace. Alice je dostupná nonstop (24/7/365) a je vždy připravena vám pomoci s vytěžováním.

Rychlost icon

Rychlost

Vaše faktury a účtenky vytěžíme během pár vteřin. Celý proces přípravy účetnictví můžete však ještě více zautomatizovat. Rádi vám ukážeme jak.
Spolehlivost icon

Spolehlivost

Díky vlastnímu modelu umělé inteligence dosahujeme nadprůměrné spolehlivosti vytěžení, která je posilněna ještě šikovnými validačními procesy.
Bezpečnost icon

Bezpečnost

Bezpečnost vašich dat je u nás na prvním místě! Vaše dokumenty jsou chráněny službou Azure od společnosti Microsoft.
Dostupnost icon

Dostupnost

Aplikaci Alice si může dovolit téměř každý. Za 3 - 5 korun vám zajistíme kompletní servis (schvalovací workflow, archivace...) a přípravu daňového dokladu k zaúčtování.

Zaregistrujte se a začněte vytěžovat s českou aplikací Alice.

Už máte účet? Přihlaste se

E-mail již zaregistrovaný v systému

Souhlasím se zpracováním osobních údajú podle GDPR

Souhlasím s VOP

Co díky Alice získáte?

  • Nástroj na přepis vašich faktur a účtenek.
  • 98% přesnost vytěžení.
  • Přístup do jedinečné české aplikace založené na naší vlastní umělé inteligenci Redque.
  • Nejpřísnější bezpečnostní protokoly a zabezpečení.
  • Možnost zpracování českých, anglických, slovenských i německých dokladů.

Důvěřují nám velké i malé firmy a účetní kanceláře.

Proč si jako účetní vybrat Alice? Těchto 10 důvodů vás přesvědčí 

Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.  

Číst více
§