MenuVyzkoušet zdarma
Menu hamburger

OCR nástroj pro vytěžení dat z faktury

Zjednodušte si zpracování účetnictví s aplikací Alice, vaší novou virtuální asistentkou. Tento revoluční OCR nástroj, poháněný jádrem umělé inteligence Redque, je navržen tak, aby vyhovoval potřebám firem všech velikostí, které každý měsíc zpracovávají stovky nebo tisíce faktur. Alice promění monotónní úkoly v efektivní procesy, umožňující snadné zpracování účetních dokladů v různých formátech i jazycích, a následný export získaných dat do vašeho účetního programu.

 

S naším online OCR nástrojem snadno a rychle převedete různé formáty dokumentů do textové podoby, kterou lze následně vytěžit, a získaná data použít při přípravě účetnictví. Tím zefektivníte celý proces a minimalizujete riziko chyb, které mohou vzniknout při manuálním zadávání. Díky tomu ušetříte čas i finanční prostředky. Všechny vaše daňové doklady jsou bezpečně uloženy v cloudu, což zajišťuje jejich snadnou dostupnost a ochranu před ztrátou nebo poškozením.

Intro img

Nejsme pouze OCR, pomůžeme vám i s přípravou podkladů pro účetnictví

V rámci naší aplikace Alice využíváme na pozadí kombinaci OCR a vlastní umělé inteligence Redque, což nám zajišťuje efektivní nástroj pro přípravu dat potřebných k vedení účetnictví. Vaše faktury a účtenky dokážeme nejen převést do textové podoby, ale také přesně a spolehlivě vytěžit, ověřit (ARES i další validační mechanismy), archivovat a na jeden klik připravit k exportu do vašeho účetního softwaru.

Pokud ještě stále „datlujete“ data z faktur a účtenek do vašeho účetního programu, je nejvyšší čas na změnu! Náš revoluční nástroj nabízí moderní a efektivní způsob zpracování vašich daňových dokladů.

Jak to celé probíhá?

Celý proces vytěžování daňových dokladů pomocí technologie OCR je velmi jednoduchý a zvládne jej v rámci účetnictví využívat každý.

Nahrajete doklad ikona

Nahrajete doklad

Vše začíná u vašeho daňového dokladu, který chcete vytěžit a připravit k zaúčtování. Máme hned několik možností, jak ho importovat do naší aplikace Alice.
Proběhne vytěžení ikona

Proběhne vytěžení

Po nahrání dokladu začne na pozadí aplikace probíhat vytěžování, nemusíte tedy na nic čekat a můžete pokračovat dále ve vaší práci. Vytěžený doklad bude během pár vteřin připraven k dalšímu zpracování.
Export a archivace ikona

Export a archivace

Vytěžená data je možné jedním kliknutím exportovat do vašeho účetního programu. Zároveň automaticky dochází k archivaci dané faktury nebo účtenky.

Proč chtít Alice ve své kanceláři?

Aplikace Alice se specializuje na vytěžování dat z daňových dokladů, což s sebou přináší celou řadu výhod, které mohou výrazně usnadnit práci účetních. Naším cílem není nahradit jejich pozici "robotem", ale umožnit jim díky automatizaci věnovat více času aktivitám, které vyžadují lidský zásah.

Snížení chybovosti ikona

Snížení chybovosti

Umělá inteligence a kontrolní mechanismy nám umožňují snížit chybovost na minimum. Naše vytěžování dosahuje úspěšnosti až 98 %, což zaručuje vysokou přesnost zpracování dat. Navíc provádíme ověřování dat v ARESu a využíváme další validační procesy, abychom zajistili maximální spolehlivost.
Zrychlení práce ikona

Zrychlení práce

Díky aplikaci Alice účetním odpadá rutinní přepisování dat z faktur a účtenek, stejně jako čas potřebný na jejich získání, zpracování a archivování. To vede k výraznému zefektivnění přípravy účetnictví a snížení časových nároků na realizaci účetnictví jako celku.
Archivace ikona

Archivace

Všechny dokumenty nahrané do aplikace Alice se automaticky archivují. Díky této funkci máte kdykoli a odkudkoli přístup ke svým dokumentům. Navíc, díky časovému razítku a "košilkám", je jejich použití snadné a přehledné i v rámci kontrol a auditů.
Zvýšení bezpečnosti ikona

Zvýšení bezpečnosti

Ke zpracování vašich daňových dokladů využíváme zabezpečené servery společnosti Microsoft Azure. To zajišťuje mnohem vyšší úroveň bezpečnosti než fyzická archivace dokladů přímo v účetní kanceláři. Ochrana vašich dat je pro nás prioritou.
Modernizace procesů ikona

Modernizace procesů

Faktury a účtenky si s klienty nebo kolegy už nemusíte předávat osobně. Můžete jim snadno přidělit přístup za účelem nahrávání dokladů. Lze je posílat na email, nahrát do webové aplikace, vyfotit mobilní aplikací nebo naskenovat.
Dostupnost kdekoliv ikona

Dostupnost kdekoliv

Aplikaci Alice můžete využívat online bez nutnosti jakéhokoliv instalace do počítače přímo v rámci webové aplikace. Kromě toho můžete začít využívat naši moderní mobilní aplikaci, která je dostupná pro téměř všechny mobilní telefony.

Co to je OCR?

OCR (Optical Character Recognition / automatické rozpoznání textu) je technologie, která převádí naskenované nebo jinak importované dokumenty, fotografie nebo PDF soubory s textem do editovatelné digitální podoby. Jednoduše řečeno, OCR dokáže přečíst text z obrázku a převést ho do formátu, který můžete snadno dále zpracovávat a vyhledávat v něm informace. Pro účetní to znamená, že faktury, účtenky a další dokumenty mohou být automaticky „převedeny“, vytěženy a data z nich použita ve vašem účetním softwaru. Tento proces šetří čas a minimalizuje chyby spojené s manuálním zadáváním údajů.

OCR faktur

Rozlučte se s manuálním zpracováním vašich faktur a účtenek a začněte využívat jedinečný OCR nástroj na převod vašich faktur do datového formátu, který výrazně zjednoduší přípravu vašeho účetnictví. Díky využití OCR ve vašich procesech dojde k minimalizaci chyb způsobených lidským přehlédnutím a zrychlení zpracování dokladů. Navíc v kombinaci s naší umělou inteligencí Redque vám data vytěžíme ještě přesněji a spolehlivěji.

Klíčové výhody našeho řešení:

  1. 🤖 Automatizace procesů: Eliminujeme potřebu ručního zadávání dat.
  2. 📈 Přesnost: Minimalizujeme chyby a zvyšuje spolehlivost dat.
  3. 📩 Rychlost: Zrychlujeme zpracování velkého množství dokladů.
  4. 🛡️ Bezpečnost: Ukládáme dokumenty bezpečně v cloudu od společnosti Microsoft Azure.
  5. 🔗 Integrace: Snadno se propojujeme s vaším stávajícím účetním softwarem.

Vyzkoušejte naše řešení a zjednodušte si účetní procesy s využitím nejmodernějších technologií.

Podívejte se na intuitivní webové rozhraní aplikace Alice

Zakládáme se na jednoduchost a snadném používání, které zvládne opravdu každý. Podívejte se sami.

Proč si jako účetní vybrat Alice? Těchto 10 důvodů vás přesvědčí 

Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.  

Číst více
§