MenuVyzkoušet zdarma
Menu hamburger
  • Úvod
  • Blog
  • Alice je mobilní aplikace pro účetní a podnikatele

Alice je mobilní aplikace pro účetní a podnikatele

Představte si, že vytěžování dokladů zvládnete odkudkoliv. Pro účetní a podnikatele jsme vyvinuli mobilní aplikaci Alice. Česká novinka si bere to nejlepší z webové verze aplikace Alice – nyní i na chytrých zařízeních.

Aplikace Alice je pro naše klienty zdarma a stáhnou ji na mobilní zařízení s operačním systémem Android a iOS. Vytěžování účtenek a faktur je jednoduché a zvládnete ho přímo v terénu – k účetním se tak dostanou veškeré doklady včas a připravené k zaúčtování.

Co umí mobilní aplikace Alice?

Mobilní Alice si vzala to nejlepší ze své webové verze. Pochopitelně se do ní ale nevešlo všechno. Šlo nám hlavně o vytvoření jednoduché aplikace, která usnadní vytěžování dokladů a jejich zasílání účetním.

Alice do telefonu má dvě hlavní funkce:

  • Vytěžování faktur a účtenek
  • Schvalování dokladů

Z vlastní zkušenosti víme, že ji uživatelé využívají hlavně k focení a vytěžování účtenek. Klienti účetních kanceláří v aplikaci vyfotí například účtenku za pohonné hmoty a okamžitě ji odešlou účetní. Ta ji jenom zkontroluje a připraví k dalšímu zaúčtování.

Jedna z prvních českých aplikací svého druhu je pro naše klienty zcela zdarma. Vedle webové verze dostanete šikovného pomocníka, kterého si rychle oblíbíte. Aplikace vyžaduje stejné přístupové údaje jako na webu a využijete ji všude, kde je mobilní signál.

Jak pracovat s mobilní aplikací Alice?

Mobilní verze Alice zjednodušuje práci s doklady přímo z telefonu. Práce s ní je přitom velmi jednoduchá. Stačí pár kliknutí a doklad uživatelé appky odešlou přímo k účetní.

  1. Stáhněte mobilní aplikaci Alice (Android / iOS).
  2. Zadejte přístupové údaje (stejné jako do webové verze).
  3. Vyberte typ dokumentu (faktura / účtenka).
  4. Zvolte účetní jednotku.
  5. Vyfoťte doklad nebo ho nahrajte z galerie.
  6. Umělá inteligence vytěží účetní údaje.
  7. Kliknutím otevřete detail účtenky a zkontrolujte vytěžené údaje.
  8. Účtenka se automaticky přenese do webové aplikace.

Vytěžený doklad se během pár okamžiků objeví ve webové verzi. Účetní zde vidí odesílatele, čas přijetí dokladu, dodavatele a v detailu ověří všechny vytěžené údaje. Zde může doplnit předkontaci, členění DPH, číselnou řadu a exportovat ji do účetního systému.

Výhody mobilní aplikace Alice

Z aplikace Alice těží hlavně klienti účetních kanceláří. Těm se do rukou dostane jednoduchý způsob zasílání všech daňových dokladů. Účetní navíc provede zaúčtování mnohem rychleji, což umožňuje snadnější dohled nad firemními financemi.

Aplikaci si ale pochvalují i účetní. Zjednodušuje jim přípravu podkladů k DPH, doklady se k nim dostanou čisté a rovnou vytěžené. Stačí zkontrolovat vytěžená data, doplnit potřebné údaje a odeslat doklad do účetního systému.

Naše mobilní novinka představuje další krok digitalizace účetnictví. Umělá inteligence zpracuje doklady a okamžité zasílání z mobilní aplikace minimalizuje riziko ztráty dokumentů. Účetní navíc může klientům nastavit přístupová práva a neztratí dohled nad vedením účetnictví.

Stáhněte si mobilní aplikaci Alice

Vy ji pořád nemáte? Mobilní aplikaci Alice stáhnete zdarma na Android a iOS. Účetní získají okamžitý přístup k dokladům a klienti si usnadní předávání dokumentů. Stáhněte si mobilní aplikaci Alice a mějte účetnictví pod kontrolou kdykoliv a odkudkoliv.

Proč si jako účetní vybrat Alice? Těchto 10 důvodů vás přesvědčí 

Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.  

Číst více