MenuVyzkoušet zdarma
Menu hamburger

Vytěžování faktur

Vytěžování faktur je proces, který se zaměřuje na automatizované získávání a zpracovávání informací z faktur a dalších účetních dokladů. Tento proces je klíčovou součástí moderního podnikání a digitální transformace, protože díky němu mohou firmy efektivněji spravovat své finanční dokumenty, snižovat chybovost a zvyšovat rychlost zpracování.

Základem vytěžování faktur je technologie optického rozpoznávání znaků (OCR), která umožňuje převádět tištěné nebo ručně psané texty do digitální podoby. OCR technologie je schopna rozpoznat texty z naskenovaných dokumentů, fotografií nebo PDF souborů, a následně je převést do strukturovaného formátu, který lze dále zpracovávat pomocí počítačových programů.

Kromě OCR se při vytěžování faktur využívají i pokročilé algoritmy strojového učení a umělé inteligence. Tyto algoritmy jsou schopny nejen identifikovat a extrahovat relevantní informace (číslo faktury, částky, datum vystavení, apod.), ale také se učit z předchozích zpracování a postupně zlepšovat svou přesnost a efektivitu. Více se o vytěžování faktur dočtete zde.

Proč si jako účetní vybrat Alice? Těchto 10 důvodů vás přesvědčí 

Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.  

Číst více
§