MenuVyzkoušet zdarma
Menu hamburger

Archivace

Archivace je proces organizace, ukládání a ochrany dokumentů, dat nebo jiných záznamů, které již nejsou aktivně používány, ale které je nutné uchovat pro budoucí potřebu. Archivace slouží k tomu, aby byly tyto dokumenty dostupné v případě potřeby, a zároveň aby byly chráněny před poškozením, ztrátou nebo neoprávněným přístupem.

Dokumenty se dají ukládat tradičním způsobem ve fyzické formě (v archivačních krabicích, šanonech), modernější metodou je digitální archivace zahrnující skenování a ukládání dokumentů ve formě digitálních souborů. Tyto soubory jsou pak ukládány na serverech, v cloudových úložištích nebo na jiných digitálních médiích.

Například v účetnictví je ze zákona nutné archivovat různé typy dokumentů: účetní doklady, účetní knihy, odpisové plány a další. Je důležité mít v dokumentech přehled a archivaci nepodceňovat.

Proč si jako účetní vybrat Alice? Těchto 10 důvodů vás přesvědčí 

Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.  

Číst více
§