Pokud každý měsíc zpracováváte stovky či tisíce faktur v iDokladu, máme pro vás řešení, které vám ušetří nejen čas, ale i náklady. Alice se postará o automatické vytěžování účetních dokladů, takže namísto zdlouhavého přepisování můžete věnovat svůj čas důležitějším úkolům. Ze zkušeností víme, že díky Alici můžete ušetřit i tisíce korun měsíčně – ať už jste účetní kancelář, nebo podnik.
Vaši klienti či kolegové mohou faktury a účtenky jednoduše odeslat. Díky chytré integraci mezi Alice a iDokladem se zpracování účetních dat stává plně automatizovaným procesem. Alice pracuje nonstop – vytěžení každého dokladu trvá jen pár sekund, a to 24/7. Stačí ji jednou nastavit a už nikdy nebudete muset ručně přepisovat faktury. Jednodušší, rychlejší a efektivnější účetnictví je na dosah!