MenuVyzkoušet zdarma
Menu hamburger

Jednoduchý převod dokumentů do eWay-CRM

Spravujete projekty v eWay-CRM? Usnadníme vám práci s převodem papírových dokumentů. Aplikace Alice zvládne vytěžení strojově psaných dokumentů s přesností na 98 %. Řekněte dost ručnímu přepisování dokumentů.

Ušetřete čas díky automatickému vytěžování dokladů a dalších dokumentů. Propojení Alice a eWay-CRM zvládnete sami. O zabezpečení dat se starají nejmodernější služby od Microsoftu. Alice usnadní kontrolu nad zakázkami a umožní lepší řízení projektových rozpočtů.

Intro img

Zakázky pod kontrolou

Získejte přehled nad zakázkami. Alice umožňuje snadný převod dokumentů do digitální verze. Účtenky, objednávky, dodací listy… Převod dokumentů do eWay zvládnou pracovníci v kanceláři i v terénu.

Pro koho jsou služby Alice?

Projektoví manažeři

  • dohled nad projekty v reálném čase
  • 24/7 přístup odkudkoliv
  • automatické přiřazování k zakázkám
Vyzkoušet

Pracovníci v terénu

  • zasílání dokumentů do Alice z telefonu
  • snadné ovládání
  • okamžitá digitalizace dokumentů
Vyzkoušet

Vedení firmy

  • snížení provozních nákladů
  • aktuální data pro reporting
  • práce s různými typy dokladů
Vyzkoušet

Jak probíhá implementace Alice?

1

Poptávka

Kontaktujte nás přes poptávkový formulář a my se vám ozveme zpět.

2

Prezentace

Náš specialista si s vámi domluví schůzku a představí, jak Alice usnadní převod dokumentů do eWay-CRM.

3

Vyzkoušení

V plnohodnotné verzi Alice si vyzkoušíte, jak funguje vytěžování dokumentů do eWay-CRM.

4

Zpětná vazba

Chybí vám nějaká funkce? Řekněte to našim specialistům. Zpětná vazba posunuje vývoj Alice.

5

Objednávka

Po vyzkoušení podepíšeme smlouvu a začneme s integrací Alice do eWay-CRM.

6

Nastavení

Samotné nastavení je jednoduché a zvládnete ho sami. Potřebujete jen API URL, login a heslo z eWay-CRM. Systémy se propojí automaticky.

7

Zaškolení

Jednotlivé funkce Alice představíme zbytku týmu, se kterými vytěžíme první dokumenty.

8

Ostrý provoz

Alice se stane vaším parťákem v digitalizaci a vytěžování dokladů do eWay-CRM. Máte další dotazy? Napište nám.

Proč zrovna Alice?

Adv icon1

jednoduchá digitalizace dokumentů

Adv icon1

strojové učení díky umělé inteligenci

Adv icon1

automatické přiřazení k zakázce

Adv icon1

jednoduchá cenová politika

Adv icon1

přenesení originálu dokumentu do eWay-CRM

Adv icon1

dostupnost 24/7 bez nutnosti instalace

Podívejte se na intuitivní webové rozhraní aplikace Alice

Zakládáme se na jednoduchost a snadném používání, které zvládne opravdu každý. Podívejte se sami.

Převod dokumentů do eWay-CRM odkudkoliv

1. Příjem

Dokument zašlete přes mobilní aplikaci, naskenujete nebo zašlete e-mailem do webové aplikace.

2. Vytěžení

Alice dokument vytěží a podle čísla zakázky ho přiřadí k projektu v eWay-CRM.

3. Validace

Aplikaci po vytěžení zkontroluje a sečte položky na dokladu a upozorní na případné nesrovnalosti.

4. Schválení

Alice umožňuje nastavení schvalovacích a přístupových práv na několika úrovních.

5. Export

Po kontrole přenesete vytěžené doklady jedním tlačítkem do eWay-CRM.

6. Archivace

Doklady se archivují v eWay-CRM i Alice, kde získají časové razítko a auditní stopu. Přečíst více

Užitečné funkce Alice

Adv icon1

digitalizace dokumentů na pár kliknutí

Adv icon1

přístup odkudkoliv přes mobilní aplikaci

Adv icon1

automatické přiřazování dokumentů k zakázkám

Chybí vám v Alice důležitá funkce? Napište nám. Při vývoji pracujeme s lidmi z oboru a pečlivě zkoumáme jejich zpětnou vazbu. Společně vytváříme ještě lepší aplikaci.

Zaregistrujte se a začněte vytěžovat s českou aplikací Alice.

Už máte účet? Přihlaste se

E-mail již zaregistrovaný v systému

Souhlasím se zpracováním osobních údajú podle GDPR

Souhlasím s VOP

Co díky Alice získáte?

  • Nástroj na přepis vašich faktur a účtenek.
  • 98% přesnost vytěžení.
  • Přístup do jedinečné české aplikace založené na naší vlastní umělé inteligenci Redque.
  • Nejpřísnější bezpečnostní protokoly a zabezpečení.
  • Možnost zpracování českých, anglických, slovenských i německých dokladů.

Důvěřují nám velké i malé firmy a účetní kanceláře.

Nápověda Alice

Často se nás ptáte (FAQ)

Využití Alice s účetním systémem Pohoda už jsme řešili u několika desítek klientů. Nejčastější otázky jsme pro vás přehledně sepsali zde. Pokud nenajdete odpověď, neváhejte nám napsat nebo zavolat.

Jak připojím Alice k eWay-CRM?
Alice a eWay-CRM si propojíte sami. Stačí zadat API URL, uživatelské jméno a heslo, které dostanete přímo v eWay-CRM. Pokud si nevíte rady, s propojením obou nástrojů vám pomůžeme.
Jak vytěžit dokument do eWay-CRM?
Dokument v papírové podobě vyfotíte v aplikaci nebo naskenujete. U digitálního dokumentu ho nahrajete přímo do Alice. Aplikace ho načte a vytěží z něj data, která exportuje společně s dokumentem do eWay-CRM. Díky široké škále vstupů mohou dokumenty do Alice zasílat pracovníci v kancelářích i v terénu.
Funguje v Alice schvalování dokumentů?
Ano, Alice umí schvalování dokumentů na různých úrovních – jiné oprávnění nastavíte technikovi v terénu a jiné projektovému manažerovi, který spravuje celou zakázku.
Co když Alice udělá chybu?
Vytěžovací aplikace Alice pracuje s přesností 98 % a stane se, že některé dokumenty vytěží špatně. Chybný dokument Alice označí a díky zvýraznění snadno dohledáte špatně vytěžené pole. To ručně opravíte a dokument zašlete naší technické podpoře, která se postará o to, aby se chyba příště neopakovala.
Jaké typy dokladů Alice zpracuje?
Alice pracuje s jakýmkoliv typem strojově psaných dokumentů v latince. Nejprve se ho ale musí naučit číst. To se ale učí s každým dalším dokumentem, který zpracuje.
Co když v eWay-CRM pracuji s více účetními jednotkami?
Každá účetní jednotka (firma) v eWay-CRM má vlastní uživatelské jméno, přístupové heslo a unikátní API URL, a proto vyžaduje vlastní napojení. Jestliže v eWay-CRM spravujete více firem, musíte každou napojit zvlášť. Alice zvládne libovolné množství integrací v ceně tarifu.
Máte mobilní aplikaci?
Ano. Máme aplikaci pro Android a iOS. Klienti s ní zvládnou vyfocení papírových dokumentů do Alice a využívají ji zejména v terénu, kde nemají přístup ke skeneru. Aplikace umí také schvalování dokumentů.
Jak poznám dokument, který se nepřenesl do eWay-CRM?
Na chybný export vás upozorní v Alice. Přenos se zastaví, doklad ale zůstane v Alice. Stačí opravit chybu, zaslat dokument na naši podporu k učení a znovu odeslat do eWay-CRM.
O eWay-CRM
eWay-CRM je intuitivní CRM systém přímo integrovaný do Outlooku, který firmám pomáhá efektivně řídit vztahy se zákazníky a zvyšovat produktivitu celého týmu. Bez složitého přepínání aplikací zvládnete evidovat obchodní příležitosti, projekty, e-maily, dokumenty, úkoly i marketingové kampaně na jednom místě. Díky jednoduchosti, uživatelské přívětivosti, funkcím umělé inteligence a hluboké integraci s nástroji Microsoft 365 je nepostradatelným pomocníkem firem od malých startupů po zavedené společnosti, které chtějí svůj business dělat chytře a přehledně.

Proč si jako účetní vybrat Alice? Těchto 10 důvodů vás přesvědčí 

Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.  

Číst více