Získejte přehled nad zakázkami. Alice umožňuje snadný převod dokumentů do digitální verze. Účtenky, objednávky, dodací listy… Převod dokumentů do eWay zvládnou pracovníci v kanceláři i v terénu.
Spravujete projekty v eWay-CRM? Usnadníme vám práci s převodem papírových dokumentů. Aplikace Alice zvládne vytěžení strojově psaných dokumentů s přesností na 98 %. Řekněte dost ručnímu přepisování dokumentů.
Ušetřete čas díky automatickému vytěžování dokladů a dalších dokumentů. Propojení Alice a eWay-CRM zvládnete sami. O zabezpečení dat se starají nejmodernější služby od Microsoftu. Alice usnadní kontrolu nad zakázkami a umožní lepší řízení projektových rozpočtů.
Získejte přehled nad zakázkami. Alice umožňuje snadný převod dokumentů do digitální verze. Účtenky, objednávky, dodací listy… Převod dokumentů do eWay zvládnou pracovníci v kanceláři i v terénu.
Poptávka
Kontaktujte nás přes poptávkový formulář a my se vám ozveme zpět.
Prezentace
Náš specialista si s vámi domluví schůzku a představí, jak Alice usnadní převod dokumentů do eWay-CRM.
Vyzkoušení
V plnohodnotné verzi Alice si vyzkoušíte, jak funguje vytěžování dokumentů do eWay-CRM.
Zpětná vazba
Chybí vám nějaká funkce? Řekněte to našim specialistům. Zpětná vazba posunuje vývoj Alice.
Objednávka
Po vyzkoušení podepíšeme smlouvu a začneme s integrací Alice do eWay-CRM.
Nastavení
Samotné nastavení je jednoduché a zvládnete ho sami. Potřebujete jen API URL, login a heslo z eWay-CRM. Systémy se propojí automaticky.
Zaškolení
Jednotlivé funkce Alice představíme zbytku týmu, se kterými vytěžíme první dokumenty.
Ostrý provoz
Alice se stane vaším parťákem v digitalizaci a vytěžování dokladů do eWay-CRM. Máte další dotazy? Napište nám.
jednoduchá digitalizace dokumentů
strojové učení díky umělé inteligenci
automatické přiřazení k zakázce
jednoduchá cenová politika
přenesení originálu dokumentu do eWay-CRM
dostupnost 24/7 bez nutnosti instalace
Zakládáme se na jednoduchost a snadném používání, které zvládne opravdu každý. Podívejte se sami.
digitalizace dokumentů na pár kliknutí
přístup odkudkoliv přes mobilní aplikaci
automatické přiřazování dokumentů k zakázkám
Chybí vám v Alice důležitá funkce? Napište nám. Při vývoji pracujeme s lidmi z oboru a pečlivě zkoumáme jejich zpětnou vazbu. Společně vytváříme ještě lepší aplikaci.
Využití Alice s účetním systémem Pohoda už jsme řešili u několika desítek klientů. Nejčastější otázky jsme pro vás přehledně sepsali zde. Pokud nenajdete odpověď, neváhejte nám napsat nebo zavolat.
Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.
Číst víceLíbí se vám jednoduchý proces vytěžení? Napadá vás, jak by vám Alice mohla pomoci ve vaší firmě? Neváhejte nás kontaktovat.