MenuVyzkoušet zdarma
Menu hamburger

OCR

OCR (Optical Character Recognition, česky optické rozpoznávání znaků) je technologie, která umožňuje strojům rozpoznávat a převádět tištěný nebo ručně psaný text do digitální podoby. To zahrnuje nejen texty na papíře, ale i texty na obrazovkách či fotografiích.

V kancelářském prostředí se OCR používá pro digitalizaci papírových dokumentů, což usnadňuje jejich vyhledávání, ukládání a sdílení. Významnou roli hraje v účetnictví: díky tomu, že mohou být účtenky a faktury automaticky vytěženy a data z nich použita v účetním softwaru, se zjednodušuje práce účetních, zvyšuje se efektivita a minimalizují se lidské chyby.

Díky pokroku v oblasti umělé inteligence jsou moderní OCR systémy stále sofistikovanější, jsou schopny rozpoznávat texty v různých jazycích a písmech s vysokou přesností. OCR má potenciál výrazně zlepšit efektivitu a produktivitu v mnoha odvětvích. Další informace o OCR najdete zde.

Proč si jako účetní vybrat Alice? Těchto 10 důvodů vás přesvědčí 

Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.  

Číst více
§