MenuVyzkoušet zdarma
Menu hamburger

Snadný export dokladů do MS Dynamics

Importujete doklady do ERP Microsoft Dynamics a chcete si usnadnit práci? Máme pro vás řešení. Alice je jednoduchá česká aplikace, která vytěží faktury, účtenky a další doklady a přenese je do MS Dynamics.

Doklady stačí vyfotit, poslat e-mailem, naskenovat nebo myší přetáhnout do Alice. O vše ostatní se postará kombinace OCR a umělé inteligence. Alice vytěží dokumenty s přesností 98 % a ušetří vám spoustu času.

Intro img

Konec ručního přepisu dokladů

Ruční přepisování dokladů zabírá spoustu času a firmu stojí zbytečné peníze. Microsoft Dynamics patří k novinkám na trhu, která spoléhá zejména na moderní technologie a automatizaci. Toho jsme využili a připravili napojení obou nástrojů přes API.

Alice se učí se zlepšuje s každým dokladem. Čím více dokladů vytěžíte, tím více toho umí. Kolegové vám zašlou doklady e-mailem, vyfotí mobilem nebo přetáhnou do aplikace ručně – o vše ostatní se postará Alice, která dokument vytěží a vy ho odešlete do MS Dynamics.

Software Microsoft Dynamics využívají nadnárodní společnosti a korporáty. Ty často pracují s dokumenty v cizích jazycích. I s těmito dokumenty si Alice poradí – zvládne vytěžování strojově psaných dokumentů v latince a práci s různými cizími měnami.

Vytěžování dat z Alice do MS Dynamics

Pro koho jsou služby Alice?

Velké firmy

  • jednoduché napojení na MS Dynamics
  • zabezpečení dokumentů od Microsoftu
  • velká úspora času
Vyzkoušet

Účetní kanceláře

  • vytěžení dokladu s přesností 98 %
  • jednoduché ovládání
  • nastavení podle potřeb klienta
Vyzkoušet

Finanční ředitelé

  • dohled nad firemním cashflow
  • snížení provozních nákladů
  • vytěžení různých typů dokladů (faktury, účtenky, objednávky)
Vyzkoušet

Od poptávky k úspěšnému vytěžování do MS Dynamics

1

Poptávka

Napište našemu týmu obchodníků a řekněte nám, co od aplikace Alice očekáváte. Ozveme se vám zpět s návrhem řešení.

2

Prezentace

Na osobní nebo online schůzce vám odprezentujeme všechny důležité funkce Alice, které využijete při vytěžování dokladů do MS Dynamics.

3

Vyzkoušení

Alice si sami osaháte a vytěžování faktur a účtenek do MS Dynamics si vyzkoušíte na vlastní kůži.

4

Zpětná vazba

Chybí vám v Alice nějaká funkce? Klientům upravujeme Alice na míru. Společně se domluvíme a probereme vaše požadavky na aplikaci.

5

Objednávka

Podle počtu měsíčně vytěžených dokladů vybereme cenový tarif a podepíšeme smlouvu.

6

Napojení

Napojení Alice na MS Dynamics vám za jednorázový poplatek udělají naši technici, nebo vám poskytneme potřebnou dokumentaci k vlastnímu napojení.

7

Zaškolení

Alice představíme vašim kolegům v týmu ve formě školení a dodání uživatelských manuálů. Společně vytěžíme první ostré dokumenty.

8

Ostrý provoz

Alice uvedeme do ostrého provozu. Tím se ale neloučíme. V případě dalších požadavků a dotazů je vám k dispozici naše zákaznická podpora a tým obchodníků.

Užitečné funkce Alice

Adv icon1

nastavení schvalovacího procesu

Adv icon1

mobilní aplikace pro Android a iOS

Adv icon1

zabezpečení v cloudu od Microsoftu

Adv icon1

archivace dokumentu s časovým razítkem

Adv icon1

práce s cizími měnami

Adv icon1

vytěžování dokumentů v různých jazycích

Podívejte se na intuitivní webové rozhraní aplikace Alice

Zakládáme se na jednoduchost a snadném používání, které zvládne opravdu každý. Podívejte se sami.

Jednoduché vytěžování z Alice do MS Dynamics

1. Příjem

Doklad vyfoťte mobilní aplikací Alice, naskenujte, odešlete e-mailem nebo jednoduše přetáhněte myší do webového rozhraní.

2. Vytěžení

Alice doklad načte, ověří IČ a automaticky vytěží všechna důležitá data.

3. Validace

Během vytěžování Alice zkontroluje všechna pole na dokladu a upozorní vás na případné srovnalosti. Ty ručně upravte a doklad nám odešlete do systému.

4. Schválení

Vytěženou fakturu nebo účtenku zkontroluje účetní a pošle k dalšímu zpracování.

5. Zaúčtování

K dokladu se doplní předkontace, členění DPH a číselná řada – to Alice po několika vytěžených dokumentech zvládne automaticky.

6. Export

Doklad jedním kliknutím odešlete do MS Dynamics.

7. Archivace

Alice opatří dokument časovým razítkem a košilkou a originál odešle do MS Dynamics. Vytěžený doklad zároveň archivuje na svém vlastním úložišti.

Co na Alice oceníte?

Adv icon1

dostupnost 24/7 bez instalace

Adv icon1

kontrola položek na dokladu

Adv icon1

cenová politika bez kliček

Adv icon1

přizpůsobení aplikace na míru

Adv icon1

možnost udělení přístupu pro kolegy

Adv icon1

jednoduchá integrace přes API

Chybí vám v Alice nějaké funkce? Při vývoji pracujeme se špičkami ve svém oboru a ceníme si jejich zpětné vazby. Napište nám a probereme možnosti implementace.

Zaregistrujte se a začněte vytěžovat s českou aplikací Alice.

Už máte účet? Přihlaste se

E-mail již zaregistrovaný v systému

Souhlasím se zpracováním osobních údajú podle GDPR

Souhlasím s VOP

Co díky Alice získáte?

  • Nástroj na přepis vašich faktur a účtenek.
  • 98% přesnost vytěžení.
  • Přístup do jedinečné české aplikace založené na naší vlastní umělé inteligenci Redque.
  • Nejpřísnější bezpečnostní protokoly a zabezpečení.
  • Možnost zpracování českých, anglických, slovenských i německých dokladů.

Důvěřují nám velké i malé firmy a účetní kanceláře.

Nápověda Alice

Nejčastější dotazy

Zajímá vás propojení a vytěžování dokladů do MS Dynamics? Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy. Nenašli jste odpověď? Kontaktujte nás přes formulář níže.

Jak propojím Alice a MS Dynamics?
Integrace Alice a MS Dynamics probíhá přes API, skrze které obě aplikace komunikují. Napojení Alice a MS Dynamics vám za jednorázový poplatek provede náš tým techniků, nebo vám poskytneme dokumentaci a vy si oba nástroje propojíte sami.
Jak vytěžím doklady do MS Dynamics?
Dokumenty do aplikace Alice nahrajete e-mailem, pošlete z mobilní aplikace, naskenujete nebo jednoduše přetáhnete myší. O vytěžení dokumentu se postará kombinace OCR a umělé inteligence na enginu redque. Vy vytěžený doklad nakonec zkontrolujete a odešlete do software MS Dynamics.
Jak funguje archivace dokladů v MS Dynamics?
Alice do MS Dynamics odesílá vytěžená data včetně originálního PDF dokumentu z Alice. Ten opatří časovým razítkem, informacemi o zdrojovém e-mailu a historií schvalování dokumentu (tzv. košilkou). Původní dokument zůstává archivovaný i v Alice.
Jak funguje schvalování dokladů v Alice?
Alice umožňuje nastavení schvalovacího procesu. Díky tomu můžete dát klientům a kolegům přístup do různých úrovní Alice. Kolegové a klienti vám tak můžou nahrát doklad, který vy vytěžíte, zkontrolujete a zašlete k dalšímu zpracování.
Co když Alice při vytěžování dokladů udělá chybu?
Alice pracuje s 98%přesností vytěžování dokumentů. Občas ale narazí na chybu – hlavně když chybně identifikuje nebo nerozezná pole na dokladu. Na chybně vytěžená pole na dokumentu vás Alice sama upozorní. Takto označené pole ručně upravte a odešlete ho našim technikům, kteří ho zařadí do programu strojového učení.
Můžu do Alice napojit více účetních jednotek?
Alice umožňuje napojení na neomezeného počet účetních jednotek v ceně jednoho tarifu. To využívají zejména účetní kanceláře, které tak v Alice vytěžují doklady pro různé klienty, kteří využívají různý účetní software.
Co když využívám více účetních programů?
Alice spolupracuje s většinou běžně dostupných účetních programů a další nástroje neustále přibývají. Propojíte jí s neomezeným počtem účetních a ERP software. Každou integraci ale musíte udělat zvlášť – s tím vám ovšem rádi pomůžeme.
Jaké typy dokladů Alice vytěží?
Aplikace Alice se zaměřuje na vytěžování faktur a účtenek. U některých klientů jsme ale úspěšně vyřešili také vytěžování dat z objednávkových listů.
Musím mít pro každou účetní jednotku vlastní e-mail?
Alice účetní jednotku identifikuje buď na základě IČ na dokladu, nebo e-mailové adresy odesilatele. Klienti a kolegové vám tak můžou odesílat doklady do jednoho sběrného e-mailu.
Můžu dát do Alice přístup kolegům?
Ano, v rámci integrace Alice do MS Dynamics můžete dát do aplikace přístupová práva na různých úrovních pro neomezený počet kolegů nebo klientů.
Má Alice mobilní aplikaci?
Ano, pro Alice jsme vytvořili mobilní aplikaci na Android a iOS. Naši klienti ji nejčastěji využívají pro focení dokladů do webové aplikace. Zvládnete v ní ale také schvalování jednotlivých dokumentů.
Jak poznám dokument, který se nepřenesl do MS Dynamics?
Na nepřenesený nebo chybně exportovaný dokument vás Alice sama upozorní. Takto označený dokument ručně upravte a jedním kliknutím nám ho odešlete ke strojovému učení. My se už postaráme o to, aby se příště vytěžil správně.
O MS Dynamics
Microsoft Dynamics je nástroj pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a podnikových procesů (ERP). Umožňuje firmám spravovat obchod, marketing, zákaznickou podporu i finance v jednom systému. Díky modulárnímu řešení jej lze snadno integrovat s dalšími nástroji Microsoft 365, jako je Outlook nebo Teams.

Zaujala vás aplikace na vytěžování dokladů Alice?

Napište nám a usnadněte si vedení účetnictví.




    Proč si jako účetní vybrat Alice? Těchto 10 důvodů vás přesvědčí 

    Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.  

    Číst více