Alice a Helios se propojí přes API, který zajišťuje rychlý přenos dat a dokumentů. Zákazníkům Alice s Heliosem propojíme za jednorázový poplatek, nebo od nás dostanou dokumentaci, podle které si systémy propojí sami.
Fakturu nahrajete na sběrný e-mail, naskenujete, vyfotíte mobilní aplikací nebo jednoduše přetáhnete myší. Alice podle IČ nebo e-mailu, ze kterého faktura přišla, identifikuje účetní jednotku. Po vytěžení účetní zkontroluje vytěžené údaje a doplní číselnou řadu, předkontaci a členění DPH. Nakonec jedním tlačítkem fakturu odešle do Heliosu.
Účtenky nahrajete do Alice e-mailem, naskenujete nebo vyfotíte v mobilní aplikaci. Alice identifikuje účetní jednotku podle e-mailu, ze kterého doklad přišel, nebo po ručním přiřazení. Po vytěžení účtenku zkontroluje účetní a doplní číselnou řadu, předkontaci a členění DPH. Nakonec stačí jedno kliknutí myši a Alice exportuje účtenku do Heliosu.
Alice archivuje každý exportovaný doklad, který opatří časovým razítkem a auditní stopou. Zákazník tím získá další zálohu dokument, čímž sníží riziko nechtěného smazání dokladů.
Alice umožňuje různé nastavení schvalovacích práv a uživatelských oprávnění. Klient doklad nahraje do Alice, účetní ho zpracuje a pošle na schválení nadřízenému. Ten mu přiřadí číselnou řadu, předkontaci a členění DPH a exportuje ho do Heliosu.
Při vytěžování do Heliosu a dalších účetních softwarů pracuje Alice s přesností 98 %. Jestliže při vytěžování Alice udělá nebo najde chybu, oznámí ji uživateli, který ji ručně opraví. Tuto chybu uživatel nahlásí technické podpoře, která formát dokladu zařadí do ručního procesu učení a zamezí, aby se chyba opakovala.
Aplikace Alice zvládne práci s neomezeným počtem účetních jednotek, což se hodí zejména účetním kancelářím. Vytěžené doklady se k účetní jednotce přiřadí na základě IČ nebo e-mailu odesílatele. Ke každé účetní jednotce lze navíc přidat uživatele, kteří zpracovávají různé typy dokladů.
Alice napojíte na většinu běžně dostupných účetních programů včetně Heliosu. Díky tomu si zvolíte, které klienty budete vytěžovat v Alice a které ne. Pro každý účetní program je třeba udělat vlastní napojení.
Alice pracuje s většinou strojově psaných dokumentů. Uživatelé ji nejčastěji využívají na vytěžování faktur a účtenek. Kromě toho má také vlastní modul na na vytěžování objednávek.
Nemusíte. Účetní mohou sloučit více účetních jednotek do jednoho sběrného e-mailu. Alice přiřazuje vytěžené doklady k účetní jednotce na základě e-mailu odesílatele nebo IČ.
Ano. V rámci jednoho měsíčního paušálu můžete dát přístup do Alice neomezenému počtu uživatelů a díky tomu vám mohou klienti zasílat doklady přímo do Alice. Práci s více uživateli navíc usnadňuje nastavení schvalovacího procesu – klienti dokument nahrají, ale už nezasahují do vytěžování a zaúčtování dokladu.
Pro Alice jsme vytvořili stejnojmennou aplikaci, která funguje na zařízeních s operačním systémem iOS a Android. Aplikace slouží k focení a nahrávání faktur a účtenek. V aplikaci lze také schvalovat již vytěžené doklady k exportu.
Na každý nepřenesený dokument vás Alice sama upozorní. Takto označený dokument je nutné ručně opravit. Export se ale zastaví ještě před odesláním a nedojde k odeslání dokladu do Heliosu.
Helios je komplexní účetní a informační systém určený pro malé, střední i velké firmy umožňující efektivní správu účetnictví. Díky modulárnímu uspořádání si ho firmy přizpůsobí podle sebe, ať už jde o vedení účetnictví nebo jiné firemní procesy.