MenuChat s Alice
Menu hamburger

Alicevaše online účetní kolegyně!

Rozlučte se s náročným manuálním zpracováním faktur a účtenek. Rozšiřte svůj tým o novou účetní kolegyni Alice, která během chvilky odvede práci za vás, s úsporou i tisíci korun měsíčně. Náš vlastní model umělé inteligence (Redque) umí zpracovat velké množství různých typů dokumentů a v krátkém čase z nich přepsat všechna důležitá data. U těch je možné následně ověřit správnost a provést jednoduchý export do vašeho účetního programu.

Alice top section img Arrow right icon
Vyzkoušet DEMO
Upload icon

Vyzkoušejte si to sami!
Klikněte nebo nahrajte soubor k vytěžení.

Nahráním souboru souhlasíte s jeho zpracováním na serveru.
Tato zjednodušená ukázka slouží pro jednostránkové dokumenty, všechny funkce můžete vyzkoušet zdarma v našem DEMU.

Download from app store Download form google play

Rozlučte se s ručním zpracováním
účetních dokladů!

  • Function icon 1Import dokladů skrze web, aplikaci nebo e-mail v různých formátech.
  • Function icon 2Automatický přepis všech požadovaných polí z vašich dokladů.
  • Function icon 3Export do vašeho účetního systému na jeden klik.
Podívejte se, jak můžete Alice využít.

Jsme tu pro všechny,kteří si chtějí ulehčit práci.

OSVČ

  • rychlé a snadné zpracování daňových dokladů
  • intuitivní rozhraní webové i mobilní aplikace
  • finančně výhodné řešení, které vám ušetří čas i peníze
  • podpora a poradenství od Alice
Více informací

Účetní

  • efektivní správa více účetních jednotek na jednom místě
  • zlepšení kvality vašich služeb
  • až 98% přesnost vytěžených dat
  • ušetření vašeho času i peněz
Více informací

CFO

  • náš systém umožňuje snadné napojení skrze API
  • rychlé, spolehlivé a dostupné řešení
  • podpora v průběhu celého procesu
  • důraz na bezpečnost a ochranu dat
Více informací

Zajímá vás cokoliv ohledně české aplikace Alice?
Neváhejte nám napsat.

Chat imageKontaktovat

Alice, seznamte se

Zdravím vás,

ráda bych se vám představila, jsem vaše digitální účetní Alice a pomůžu vám se zpracováním vašich účetních dokladů. S pomocí českého systému Redque jsem schopná velmi rychle s 98% přesností získat všechny potřebné a důležité informace z vašich účtenek a faktur. Již několik let efektivně pomáhám malým i velkým podnikům šetřit jejich čas i peníze.

Vyzkoušejte mě ve své kanceláři i vy a nechte nezáživnou práci na mně.

Nápověda Alice

About image

Klienti, kteří využívají našich služeb.

Proč chtít Alice i do své kanceláře?

Jsme podpora při přípravě vašeho účetnictví.

Dostupnost 24/7 icon

Dostupnost 24/7

Na přepsání dokumentů už nemusíte čekat. Alice pro vás vše zpracuje kdykoliv a kdekoliv.
Rychlost icon

Rychlost

Vaše faktury a účtenky budou přepsány během pár vteřin.
Bezpečnost icon

Bezpečnost

Bezpečí a ochrana vašich dat je pro nás na prvním místě. Dodržujeme tedy nejpřísnější standardy.
Vícejazyčnost icon

Vícejazyčnost

Alice je schopna zpracovávat české, slovenské, anglické i německé faktury a importovat je do různých účetních systémů.

NÁŠ TÝM

Redque je unikátní produkt postavený na kombinaci OCR a umělé inteligence, který v roce 2012 vyvinula společnost MEMOS Software. Za jeho algoritmem stojí softwarový inženýr Lukáš Neumann (držitel ocenění Česká hlava), který se celý svůj život věnuje strojovému učení - v businessu, na Oxfordské univerzitě i ČVUT.

Lukáš Neumann

Architekt řešení

Jaroslav Ždímal

Obchodní zástupce

Tadeáš Matoušek

Obchodní ředitel

Martin Dušek

Marketingový ředitel

Andrej Bykadorov

CEO

Spojte se s námi

Neváhejte nás kontaktovat.




    Jednoduchá aplikace, kterou zvládne používat každý.

    Aplikace Alice byla sestavována ve spolupráci s týmem účetních. Snažili jsme se plně vystihnout rozložení i funkce, které vám práci s daňovými doklady co nejvíce usnadní. Vše je intuitivní, jednoduché a možné využívat na jakémkoliv zařízení.

    Modernizovat své účetnictví můžete během chvilky

    Nepraktikujeme korporátní přístup, a proto se s námi můžete vždy a na všem dohodnout. Zastáváme názor, že kvalitní spolupráce je postavena na upřímné a přátelské komunikaci.
    Naši Alice můžete ve své kanceláři začít využívat během pár dnů, stačí nás kontaktovat.

    Step 1 icon

    01

    Osudový první kontakt...

    Pro jedny je Alice láskou na první pohled, druzí o ni chvilku přemýšlí. Všichni se ale shodují, že v rámci účetnictví dokáže opravdu zjednodušit práci. Přesvědčit se o tom můžete sami v rámci zkušební verze. Zalíbila se vám naše aplikace? Tak nás neváhejte kontaktovat.

    Step 2 icon

    02

    Nástup do kanceláře? Ihned!

    Po úvodním seznámení a dohodnutím podmínek spolupráce se přesouváme k podpisu smlouvy. Na základě toho získáte plné přístupy do naší aplikace. Následně vám rádi pomůžeme s napojením (integrací) na vaše účetní systémy. Jakmile bude vše hotovo, můžete Alice začít využívat naplno.

    Step 3 icon

    03

    To je jízda!

    Než si stihnete uvařit kávu nebo čaj, náš systém za vás vytěží klidně i desítky faktur. Zbavte se jednou pro vždy nezáživného ručního přepisování dokumentů a soustřeďte se na důležitější aktivity. Našim cílem je šetřit váš čas i peníze a pomoci eliminovat chyby vzniklé lidským faktorem.

    Profík s cenou stážisty

    Zdarma

    do 25 vytěžených dokladů měsíčně

    • 0,- za uživatele i účetní jednotku
    • 0,- export do (xml, ISDOC, csv,…)
    • 0,- za neomezené uložiště
    • 0,- za archivaci dokladů
    Aktivovat

    Podporujeme malé podnikatele!
    Víme, že začátky bývají velmi těžké, a proto jsme se vás rozhodli podpořit tímto tarifem zdarma. Využívat ho můžete na testování i vytěžování až 25 daňových dokladů měsíčně.

    • ✓ mobilní i webová aplikace
    • ✓ vytěžování faktur i účtenek
    • ✓ vytěžování ve čtyřech jazycích
    • ✓ schvalovací workflow
    • ✓ účetní jednotky
    • ✓ ruční stahování vytěžených dat (xml, ISDOC, csv)
    • × automatické napojení na účetní systém

    Zdarma (do 25 faktur)

    Start

    3.000,-

    do 600 vytěžených dokladů měsíčně

    • 5,- za každý další
    • 0,- za uživatele i účetní jednotku
    • 0,- export do (xml, ISDOC, csv,…)
    • 0,- za neomezené uložiště
    • 0,- za archivaci dokladů
    Poptat tarif

    Nastartujte svůj business!
    Potřebujete každý měsíc zpracovat až 600 daňových dokladů? V tom případě je tarif „start“ přímo pro vás. Rozlučte se s ručním přepisováním dokumentů.

    • ✓ mobilní i webová aplikace
    • ✓ schvalovací workflow
    • ✓ vytěžování faktur i účtenek
    • ✓ vytěžování ve čtyřech jazycích
    • ✓ schvalovací workflow
    • ✓ účetní jednotky
    • ✓ možnost integrace na účetní systém

    Start (do 600 faktur)

    Business

    6.000,-

    do 1.500 vytěžených dokladů měsíčně

    • 4,- za každý další
    • 0,- za uživatele i účetní jednotku
    • 0,- export do (xml, ISDOC, csv,…)
    • 0,- za neomezené uložiště
    • 0,- za archivaci dokladů
    Poptat tarif

    Parťák vašich faktur a účtenek
    Potřebujete každý měsíc zpracovat až 1.500 faktur a účtenek? Využijte tarif „Business“ za výhodných podmínek.

    • ✓ mobilní i webová aplikace
    • ✓ schvalovací workflow
    • ✓ vytěžování faktur i účtenek
    • ✓ vytěžování ve čtyřech jazycích
    • ✓ schvalovací workflow
    • ✓ účetní jednotky
    • ✓ ruční stahování vytěžených dat (xml, ISDOC, csv)
    • ✓ možnost integrace na účetní systém
    • ✓ technická podpora

    Business (do 1.500 faktur)

    Premium

    individuálně

    od 3.000 vytěžených dokladů měsíčně

    • 0,- za uživatele i účetní jednotku
    • 0,- export do (xml, ISDOC, csv,…)
    • 0,- za neomezené uložiště
    • 0,- za archivaci dokladů
    Poptat tarif

    Neomezené možnosti.
    Nenechte se omezovat a vytěžujte kolik jen bude potřeba dokladů. Balíček vám rádi připravíme na míru vašich potřeb.

    • ✓ mobilní i webová aplikace
    • ✓ schvalovací workflow
    • ✓ vytěžování faktur i účtenek
    • ✓ vytěžování ve čtyřech jazycích
    • ✓ schvalovací workflow
    • ✓ účetní jednotky
    • ✓ ruční stahování vytěžených dat (xml, ISDOC, csv)
    • ✓ možnost integrace na účetní systém
    • ✓ technická podpora

    Premium (od 3.000 faktur)

    Integrace na účetní systémy

    Integrace Alice do vašeho účetního programu znamená tvorbu můstku – propojení, který umožní automatické odesílání dat (tedy vytěžených informací z faktur, účtenek i objednávek) z aplikace Alice do vámi vybraného účetního systému. V seznamu můžete nalézt nejčastěji prováděné integrace i s jednorázovou cenou. U ostatních programů je nutné individuální nacenění. Neváhejte nás kontaktovat

    propojení si provedu sám (vyžaduje technické znalosti) ?

    jednorázově
    od 10 000 Kč

    POHODA connector - bez naší součinnosti
    3 000 Kč

    jednorázově
    od 15 000 Kč

    jednorázově
    od 15 000 Kč

    jednorázově
    od 3 000 Kč

    jednorázově
    od 3 000 Kč

    jednorázově
    od 10 000 Kč

    jednorázově
    od 15 000 Kč

    jednorázově
    od 10 000 Kč

    MRP connector - bez naší součinnosti
    3 000 Kč

    jednorázově
    od 20 000 Kč

    jednorázově
    od 10 000 Kč

    DUEL connector - bez naší součinnosti
    3 000 Kč

    jednorázově
    od 3 000 Kč

    individuálně

    Pokud rozumíte integraci či máte vlastní tým IT specialistů, je možné ušetřit na propojení Alice s vybraným účetním systémem. Connector je veřejně dostupný, takže si jej můžete sami nainstalovat.

    Potřebujete integraci na váš účetní systém? Kontaktujte nás.

    Umíme se napojit na většinu účetních systémů.

    Nejrozšířenější účetní systémy pro nás nejsou žádný problém.
    Během chvilky vám do nich můžeme posílat všechna vytěžená data.



    Podívejte se na jednoduchost integrací
    Cooperation logo 1
    Cooperation logo 2
    Cooperation logo 3
    Cooperation logo 4
    Cooperation logo 5
    Cooperation logo 6
    Cooperation logo 7
    Cooperation logo 8
    Cooperation logo 9
    Cooperation logo 10
    Cooperation logo 11
    Cooperation logo 12
    Cooperation logo 13
    Cooperation logo 14
    Cooperation logo 15
    Cooperation logo 16
    Cooperation logo 17
    Cooperation logo 18

    Jak můžete s Alice spolupracovat?

    Náš systém je možné do vaší firmy integrovat jako webovou aplikaci či skrze rozhraní API.

    Webová aplikace

    • Rychlý a jednoduchý způsob, jak si usnadnit práci.
      • faktury lze importovat do aplikace, zaslat mailem nebo naskenovat
      • následně dojde k vytěžení s přesností 98 %
      • buď exportujete či schválíte v rámci schvalovacího workflow
    • Zajistíme napojení na váš systém
    • Data bezpečně zálohujeme na fyzicky oddělených serverech
      • umožňujeme archivaci až 5 let
    • Dbáme na nejpřísnější bezpečnostní standardy.
    • Vše si můžete nezávazně a zdarma vyzkoušet v DEMO verzi.

    Otevřené rozhraní (API)

    • Ovládněte naši technologii a přizpůsobte si ji dle svých potřeb.
    • Získejte vlastní klíč pro volání API.
    • Využijte naši technologii umělé inteligence na vyšší úrovni.
    • Vyzkoušejte si naše API zdarma.

    Kontaktní údaje

    Máte na nás nějaké otázky? Neváhejte nám napsat nebo zavolat, jsme tu pro vás každý pracovní den.

    Redque s.r.o.

    Číslo účtu: 2802652747/2010
    IČ: 14430266
    DIČ: CZ14430266
    Zapsáno v OR ved. MěS v Praze oddíl C, vložka 365526

    Proč si jako účetní vybrat Alice? Těchto 10 důvodů vás přesvědčí 

    Zaujala vás naše česká aplikace Alice a zvažujete, zda vám dokáže pomoci? Ještě než se na to podíváme, v první řadě se určitě hodí říci, že i přesto, že k jejímu fungování využíváme (naši vlastní) umělou inteligenci Redque, vaši pozici se URČITĚ nechystáme nahradit! Nebojte se, naším hlavním cílem je účetním práci zjednodušit a díky eliminaci ručního přepisování i poskytnout více času na ty úkoly, které vyžadují lidské zapojení.  

    Číst více